Pitkästä aikaa täällä taas!

Blogi on kyllä ollut mielessä aina aika-ajoin, mutta jostain kumman syystä edellisestä postauksesta on kerennyt kulua jo puolitoista vuotta! Oh my, mihin tämä aika häviää. Olen tässä välissä kerennyt jo kerran muuttamaankin, kerrostalokaksiosta vanhaan 70-luvun rivarikaksioon. Asun nyt ihan kivenheiton päästä keskustasta ja kampuksesta jossa käyn koulua (miulla starttasi muuten viimeinen vuosi rakennusinsinööriopintoja).Olen tässä nykyisessä asunnossa asunut nyt noin 4 kk, ja vitsit mikä tyylimuutos sisustuksessa on tapahtunut! 

Ennen vannoutunut vaaleanpunainen/pinkki/vaalea/harmaa fani on nyt sisustanut asuntonsa varsin boheemisti ja secondhand ja diy-hengessä. Ja viihdyn, todellakin viihdyn täällä, vaikka alkuun muutos hieman mietityttikin. 

Mutta ennen kun kerron lisää, laittelenpa tähän kuvia nykyisestä asumuksestani ja uusimmasta harrastuksestani käsitöitten saralla!






Kuten kuvista ehkä voi havaita, miun uusin innostukseni on Makramee. Joka on niin trendikästä nyt muutenkin. Kuvissa vilahtelee mm. viimeisin tekele eli tuo pöytäliina, ja nurkassa roikkuva kissanpeti. Miun täytyis tehdä ihan oma esittelypostaus kaikista makrameista, mitä oon tehnyt, ja millä ohjeilla. 

Tajusin, että oon tosi vähän oikeastaan hommannut tänne mitään uutena. No Vallilan vihreät pimennysverhot jotka vilahtelee kuvissa on uutena, mutta nekin oli 50% alennuksessa. Toinen uutena ostettu isompi juttu on tuo matto. Näin sen prismassa ja sen hinta kyllä ylitti miun normaalin budjetin mutta ihastuin ensisilmäyksellä ja se oli vaan pakko saada <3. Mutta matto on onneksi aika pitkäaikainen sijoitus, ja oon älyttömästi tykännyt tuon maton helppohoitoisuudesta. Plussaa myös se, että kissa ei tuota kynsi. 

Kuvissa vilahtaa myös pari viherkasvia, mut niitä on hivenen useampikin. Ennenhän en saanut pidettyä kasveja hengissä, mutta nyt olen vaalinut niitä rakkaudella ja vain pari olen onnistunut tappamaan tähän mennessä. 

Mitäs mieltä muuttuneesta tyylistä, miun diy/secondhand-kodista, niinkuin itse tätä kutsun? Ja hei, ideoita postausten osalta otetaan vastaan, kaipaatteko jotain virkkaus/käsityöohjeita tai jotain muuta? :) 

Mukavaa lauantain jatkoa täältä sateisesta Joensuusta! 

Kommentit

Suositut tekstit