Korvikset ja minimeikkipussi samaa sarjaa

Pieniä virkkauksia tällä kertaa, elikkäs kimaltavat korvikset ja laukkuun sopiva minimeikkipussi. Värivalinta ei lienee yllätä ketään, ja tuota vaaleanpunaista lankaakin löytyy varmaan eniten laatikoista. Minulla on itseasiassa käytössäni aiemmin virkkaamani vaaleanpunainen kimallekukkaro, joten nyt on laukun sisältö ainakin sävy savyyn. :)




Korvikset sovelsin pinterestistä (täältä) löytämästäni ohjeesta. Minulla ei ollut noita kuvissa näkyviä renkaita joten kovetin korvikset tärkillä.

Pussukka on virkattu Novitan puuvilla-bambusta koukulla 2,5. Kimaltavat kuviot langalla jonka nimeä en tietenkään muista, mutta käytin virkkaukseen koukkua nro 1,5. "Handmade" merkkejä minulla on ollut jemmassa jo pidempään, mutta nyt vasta ekaa kertaa tuli käyttöön asti. Merkit tilasin joskus Kärkkäisen nettikaupasta, eikä olleet kalliita.


No mutta, täällä sairastetaan TAAS. Minä jo niin toivoin että taudit olisi jätetty taakse ja päästäisiin lasten kaa nauttimaan ihanasta keväästä. Mutta näillä näkymin joudutaan odottamaan vielä hetki. NYT minä ymmärrän, kun ihmiset varoittelivat että ensimmäinen päiväkotivuosi voi olla aikamoista sairastelua. Näin tosiaankin on meillä ollut.

Mutta täällä idässä paistaa aurinko ja mittarissa 15 plussaa, toivottavasti muuallakin yhtä ihana keli! Mukavaa pian alkavaa viikkoa kaikille! :)

Kommentit

  1. Vastaukset
    1. Kiitti! :) mulla ei tämä innostus vaaleanpunaiseen ota laantuakseen :)

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit