Back again!

No heipä hei!

Täällä on ollut aivan mielettömän hiljaista. Jossain vaiheessa jo mietin blogini poistoa, mutta kun tämä on vuosien ajan toiminut itselleni ikäänkuin "käsityö"-päiväkirjana, niin enhän minä voinut. Täältä löytyy sellaisia juttuja ja ohjeita, joita ei itselläni varmaan ole edes tallessa. Ja muutenkin on ollut hauska lueskella vanhoja juttuja, ja miettiä miten paljon on muuttunut vuosien varrella.

Minulla elämä on aivan erilaista nyt, kuin viimeksi blogia kirjoittaessa. Tosiaan, toinen vuosi rakennusinsinöörin opintoja menossa. Rankka syksy, toivottavasti kevyempi kevät tulossa! Ja muuttanutkin olen, avioero ja silleen, joku ehkä tietää. En nyt ala tänne sen enempää elämääni avaamaan, koska tämähän on (ainakin yrittää olla), käsityö- ja sisustusblogi.

En oo piiiiitkään aikaan edes koskenut käsitöihin. NYT kuitenkin mulla on menossa yksi projekti, jota odotan innolla, että pääsen teille esittelemään. Mutta sen projektin valmistumista odotellessa, esittelen tässä teille mun uuden kämpän sisustusta :) Tässä kämpässä olen tosiaan asunut vasta alle 2 kk, joten kaikki vielä vähän hakee sijojaan.







Pahoittelen hieman kuvien huonoa laatua, nää on napattu puhelimella. Tuosta olkkarin puisesta pöydästä on pakko sanoa, että se on minun tekemä :) Tein sen sisustajaksi opiskellessa harjoitustyönä, tarkoitus oli siis liimapuun tekoa harjoitella. Mittasuhteen tossa pöydässä on ihan mitä sattuu, mutta se on kyllä jykevä, ja tykkään siitä jotenkin enemmän kun edellisestä olkkarin pöydästä, joka oli ostettu ikeasta.

Minulla on sisustuksessa 3 heikkoutta: kynttilät, tyynyt ja koristevalot. Oon ahkera kirppiksien kiertelijä, ja ideana olisi myöskin, jos saisin koostettua teille vähän juttua minun kirppislöydöistä, ja ehkä antaa samalla jotain käytännön vinkkejä kirppiksien kiertelyyn.

Suunnitteilla on myöskin mahdollisesti vähän ulkonäön muutosta blogin ulkoasuun, uutta nimeäkin olen miettinyt, mutta meneekö muutokset vähän jo yli? :)

Hei ihanaa lähestyvää joulua kaikille, jos en sitä ennen enää tänne kirjoittele. Käykää kurkkimassa ja kertokaa mielipiteitänne sitten blogin ulkoasusta, jahka saan uuden ulkoasun ensin valmiiksi. See you in 2019, viimeistään!

Kommentit

Suositut tekstit